Även denna blogg behöver kärlek.



Tänkte skriva några rader om min kärlek.
Han heter Jim, och är nog den bästa mannen i världen.
Vi har levt ihop i över två år nu, och många fler lär det bli!
Det bästa med Jim är att han inte är den här överdrivna svartsjuka killen,
utan han litar på mig & vet vart han har mig..
Och vi kan faktist vara ifrån varandra, men vi vill helt enkelt inte alltid det.
Jag är säker på att det alltid kommer att vara vi,
vi utvecklas hela tiden med varandra.
Det blir inte sämre, utan bara bättre.
Det är såna saker som bevisar att vi är ämnade för varandra.
Jag älskar honom.


Candy, en annan sorts kärlek.
Våran lilla hund, vårat guldkorn.
Hon finns alltid där.
Och hon kräver väldigt mycket uppmärksamhet.
Men det är hon värd.
När man pratar med henne & ser in i hennes ögon är det faktist som att hon förstår.
Vi älskar henne..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0