Jordens undergång.

I dag börjar experimentet som ska visa hur världen skapades. Kritiker talar om domedagsmaskin som kan utplåna Jorden.

I dag startar experimentet som kan lösa universums gåta.

Lyckas forskarna så blir det århundradets stjärnsmäll.

Målet som hägrar är att skapa ett Big Bang i miniatyr – men kritikerna kallar det en domedagsmaskin och fruktar att hela Jorden ska slukas.


 

Lite läskigt.. Fick reda på det inatt då jag inte kunde sova, så låg vaken ännu längre.. Och bara tänkte. OM det händer, då har ju inte jag hunnit vara med om det jag vill & uppleva det jag drömt om.. Då dör jag ovetandes..

Om man läser vidare så står det att den krachar  inte förräns om en månad, så alltså "kommer jorden gå under om en månad" 

Jag tänkte försöka bestämma mig för att jag inte ska tro på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0