Pink my Ride.

Jag ska börja ta körkort den 16.e, på tiden!
Har redan kollat in inredningen jag vill ha i min bil, fanns en döcool sätesklädsel i svart med rosa kanter, "Pink My Ride"
Och man har ju tur att man bor ihop med en billackerare, han ska lacka bilen till precis vilken färg jag vill :)
Det känns lite mer lockande att ta körkort nu när jag vet vad som väntar..
Kunde knappt sova inatt, låg bara o tänkte på min vackra bil, o om jag är smart nog att lyckas med körkortet!

Anledningen till att jag idag är uppe med tuppen är att jag måste gå till arbetsförmedlingen, o tänkte vara smart o gå dit redan då de öppnar... Finns inget värre än o sitta o vänta, bara för att man är arbetslös betyder det inte att man inte har nåt liv för det. Sist jag var där, var det världens kö, o mitt i allt sprang de som jobba där iväg o fika i c.a en kvart.. BRA!!

Jobb.
Har också fått ett jobberbjudande, som jag tackat ja till!
Sprang på en gammal chef på City Gross i fredags, som frågade vad jag gjorde o sånt där trevligt.
Och jag sa som det var, & vips så blev jag timanställd. Visserligen kanske det inte blir alls mycket jobb, men det är ju alltid en början!

Sjuker har man lyckats bli också, urk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0