Senilsnöre..

Har jag på mina nycklar, men borde nog ha några till.

Skulle ut o gå med vovven, och så fort dörren går igen märker jag att jag inte har några nycklar på mig... Men som tur är följde mobilen med i fickan, så fick ringa o störa älskling som var hemma hos en kompis, stackaren fick komma hit o öppna åt mig.. Men så kan det gå ;)

Fick iaf byta min mobil idag, efter mycket om & men, kärringen i butiken påstod att det var en repa i mobilen, eller hur...
Tur att man hade svärmor med sig, hennes övertalningsförmåga är extrem, jag skulle inte vilja käfta emot henne!


min nya mobbe, ÄLSKAR DEN!

BTW, jag tänker inte tro på jordens undergång, inget för mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0