Sorgligt korkat.

Jag förstår inte riktigt hur man tänker..
De vet att de har lurat en f.d anställd på pengar & de vet att denne har papper på detta, eftersom de själva gett denne det.
En kvinna från facket har skickat ett krav - att de ska ha betalat in 14000 på den f.d anställdes konto innan den 25.e september.
Och hur de gick till väga istället är fan sorgligt,
- De kontaktade en advokat (vilket innebär en hel del pengar) och nu vill de sätta sig i ett föhandlingsmöte med kvinnan på facket & deras advokat. Korkat säger jag, finns ju nedskrivet på papper alla timmar de har lurat en på.
Men helt ok för mig, då blir de bara ännu mer till åtlöje.


Snart ska jag iväg o bli sminkad, fick ett presentkort av svärmor i julas & har inte hunnit använda det förräns nu.
Passar utmärkt när man är fattig & får ta smink till samma värde av själva sminkningen. ME LIKE!

Sen blir det jobb kl. 16-20, älsklingen lovade att ha maten klar tills dess. Han kan om han vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0