surprice..

Igår kväll när jag kom hem från jobbet hade min älskling en liten överraskning åt mig..

Denna snygga mp3, har länge gått o suktat efter den, men tänkte nu att eftersom jag har köpt mig en "musikmobil" så kan jag lyssna på musik från den.
Men det tyckte J var en dum idé eftersom batteriet tar slut mycket snabbare då.
Är han  inte underbar? :)

Har ju fått en timanställning, och det verkar bli mer jobb än väntat, kul!
Jobbade ons, tors & jobbar idag + hela nästa vecka!

Helgen.
I helgen åker J till norge med jobbet, någon slags biltävling & en jävla massa festande, om jag känner han rätt :)
Så imorgon kommer pappsen hit o hjälper mig lite med badrummet & så ska vi även försöka ge oss på & måla hallen oxå! På kvällen har jag blivit medbjuden ut o äta, en tjej på mitt jobb har fått nytt jobb & då ska det firas =)
Ikväll blir det god mat & mys, det har jag inget emot..

Kommentarer
Postat av: Thess

va kostade den o var e den ifrån? ja vill me ha, mirre hade en sån svart liten o lagom tycker jag.. bör ha till min spanienresa tycker jag!! kan ju inte önska mig i födelsedagspresent som jag tänkt =)

2008-09-12 @ 15:09:58
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0