Thank good for Red Bull



Jag är förskyld så in i bomben, men finns saker man måste göra ändå.
Som att städa städa! Då vi får besök imorgon så vill man ju helst inte att det ska se ut som att någon kastat in en handgranat rätt in i lägenheten..
Sen måste ju vovven rastas.. osv.
Så jag tackar Red Bull för att det finns i såna här situationer =)
Det hjälper en ju att piggna till en aning..
Fuck vitaminer, har provat alla möjliga, men märker ingen skillnad, så GO Red Bull!

Ikväll blir det mys för hela slanten, älsklingen har lovat att pyssla om mig..
Blir o äta nåt gott o se någon bra film.. Man behöver såna kvällar ibland har jag fått för mig..

Kommentarer
Postat av: Thess

Va fint du gjort =) tur du har mig oxå när du e sjuk :D

2008-09-06 @ 15:14:55
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0