yld...

I morse då jag vaknade var min förskylning värre än någonsin, min kropp var helt död & jag kände bara för o ligga kvar... hela dagen.. Men icke sa nicke, arbetsförmedlingen kallar, så det var bara att ligga o snooza in i det sista, sen upp o hoppa. Arbetsförmedlingen öppna 9, o då är det fan bäst att du är där, om du inte vill sitta o köa i timmar.. Men det gick snabbt, var färdig där vid 9.10. På vägen hem köpte jag med mig the & soppa.. Har inte druckit the sen jag gick i 4.an typ, o det förutom kaffe var då de äckligaste jag druckit. Men efter att jag jobbat på ett café där de har ett väldigt stort the-sortiment, o smygdoftat på alla goda smaker så tänkte jag ge det en chans igen.. Men nää fan, det smakar inte mycket, känner mest smaken av varmvatten, men har väl inte hittat det rätta ännu.. Jag har fått för mig att the i lösvikt smakar mer än det som ligger i påsar? Har jag rätt? Jag skulle vilja ha något riktigt fruktigt the & något med jordgubb & vanilj. VET NI NÅT?

Imorgon är det "arbetsintervju" eller njaa inte riktigt.. Sprang på min gamle chef förra veckan som frågade vad jag gjorde nu, inget sa jag & då kom vi fram till att jag skulle börja jobba timmar hos dom igen! KUL! Så det blir väl mest ett möte där jag ska skriva på papper osv. Blir väl kanske inte massa jobb, mest när folk är sjukskrivna eller nåt sånt. Men det gör inget för mig, ett jobb är ett jobb & detta är en bra början!

Västeråsare.
På lördag kommer de gulliga västeråsarna hit o besöker oss. Ska bli trevligt!
Blir nog en rätt lugn helg trots allt, inget ute o ränna för mig med den här förskylningen inte.
Kanske ska satsa på att laga nån kanon mat o köpa nåt gott vin, sen måste vi ju köpa nån leksak oxå, då lilla Jossan (deras dotter) oxå följer med =)
Känner på mig att det blir en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej, länge sen :)

allt bra med dig:)?

kram johanna

2008-09-05 @ 12:06:40
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0