Jenga

Ja, som ni kanske märker så har vi ännu inte fått något modem!
Jäkla glocalnet, de verkar inte vara rädda om sina kunder.

Vi har suttit utan telefon & breband i över 2 veckor nu!!
Vilken service va?
Idag damp avin ner i brevlådan (posten brukar inte komma till oss förrän vid 1-2 nångång, så hann inte få det innan det va dags för jobb, så blir att hämta det i morgon!)

Långhelgen var suverän, vi var b.la på Kolmårdens djurpark, spelade spel o åt god mat på fredagskvällen, med nattgästerna. I lördags var det påskmiddag hos Jims mormor & på kvällen blev det en liten utgång.

Och idag är man tillbaks på jobbet igen, dagen har gått fort o snart är det dags att röra sig hemmåt.
Ikväll blir det mys med mina älsklingar framför Desperate, med nåt gott att äta o en massa kramar!

Trodde inte detta var möjligt, men jag älskar min man mer o mer för varje dag som går...
Och efter att ha sett han med lilla Jossan i helgen är jag supersäker på att han kommer bli en jättebra pappa en vacker dag! Han är allt jag önskat mig o lite till.. <3 Och nu längtar jag bara efter att få komma hem o lägga mig o hans knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0