Jenga

Har inte blivit mycket bloggande alls för min del på sistone.. Har nog helt enkelt börjat tröttna!
Och varit alldeles för upptagen med jobbet.
Dessa tider alltså, inget roligt i längden, önskar jag kunde få gå ner till halvtid i några veckor, så man hinner fixa lite här hemma. Chefen tog upp om semestern idag, han hade "räknat med mig hela sommaren" Men jag har inte räknat med att jobba 12-20 hela sommaren, och eftersom mitt nuvarande kontrakt går ut den 15.e maj, så har jag varken vetat ut eller in ang. jobb. Så har planerat en lång semester i år, 4 veckor ska jag ha! Och det tyckte ju chefen va sådär roligt, men han har haft sen i oktober på sig att höra med mig om semester! Så hoppas denna sommar blir underbar...
Ska förresten ha semester från vecka 29-32, om ni ville veta :)

Idag har varit en ganska seg dag, så det blir en cigg, en dusch & lite mys, sen ska jag nog sova..

Vi hörs hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0