Jenga

Mitt i allt surande så ringde Jims telefon, det var en billackeringsfirma här i stan som behövde folk. De hade hittat Jim på AF´s hemsida. Så han drog dit på intervju o börjar jobba på måndag, han får en prövotid på 2 veckor,  fixar han det så är jobbet hans! Och det ska nog inte vara några problem!

Idag har vi promenerat i skogen, Jim har målat tavla o jag har tittat på.
Var på en intervju tidigt i morse, den gick väl sådär, hatar gruppintervjuer.
Efter det gick jag hem o la mig i sängen hos älskling o såg "Män som hatar kvinnor" 
Såg aldrig klart den, så blir att göra det ikväll, med nått gott käk o en massa mys, lite måste det ju firas att Jim "nästan" fått jobb =)

I morgon är det 50-årskalas, mammas man fyller. Det kan bli röj!
Ett gäng 40+.are o en jäkla massa sprit.. Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0