Jenga

Det som skulle bli en trevlig kväll spårade ur totalt..
Började med att Jag & Jim åkte ut till den där släkt-träffen, lagom tajming, då vi kom var det mesta slut o folk började röra sig hemåt. Stela jävlar, tur att man inte behöver träffa dom något mer.
Sen åkte vi hem till oss, faster, kusin & kusin m sambo. Sen kom det lite fler folk, o då spåra det ur..
Jag kan inte förstå hur en vuxen människa kan bete sig på det sättet. Det brukar inte krävas mycket för att förstöra min kväll, o denna gång var inte annorlunda. Jag blev så opepp o skicka hem allihopa. Vilken partykiller jag måste varit. 
Sen låg jag i min älsklings famn på soffan o pratade, han är så fin min älskling.. <3
I morse åkte han iväg och köpte frukost också.. Jag har sån tur att han är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0