Jenga

Snodde denna av Sara!

1. När gick du upp i dag? strax innan 9
2. Diamanter eller pärlor? pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Puuhhh, det var år o dar sen sist, inte den blekaste faktist.
4. Favorit tv-program? Top Model
5. Vad åt du till frukost? En tallrik yougurt m red berries flingor, o 2 klyftor äcklig apelsin!
6. Vad är ditt / dina andranamn? Margareta
7. Din favoritmat? PASTA i alla olika sorter.
8. Vilken mat gillar du inte? blodpudding (bara för att jag råkade få reda på att det var grisblod, innan gilla ja de :)
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar aldrig på CD, goo youtube!
10. Vilken bil kör du? Jag kör inte, men Jim kör BMW (tror jag :P)
11. Vilken är din Favoritmacka? Ljust färskt bröd, med ost, skinka o en massa grönt!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Dryga människor, skit på er!
13. Vilka är dina favoritkläder? En grå oversizeskjorta, o min pennkjol
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Thailand ( det blir av snart )
15. Favoritklädmärke? Jag är inte den där märkesbögen direkt. De som passar.
16. Var vill du dra dig tillbaka? Jag vet inte riktig hur jag ska uppfatta frågan. Men jag tolkar den på mitt eget sätt, till sängen för att sova ett par blundar o hoppas att huvudvärken släpper innan det är dags för jobb kl.16.
17. Favorittid på dagen? Sen eftermiddag, då det börjar bli kväll..
18. Var är du född? Norrköping
19. Vilken är din favoritsport att se på? Jag hatar sport. Men när jag jobba på IFK, så var det ju intressant att följa alla deras bortamatcher på tv.n
20. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi
21. Fotboll eller ishockey? Fotboll
22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla!!
23. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag börjar äntligen jobba idag! Halvtid, men bättre än inget. Den siste mars flyttar vi till gamla torget. Till en asfräsch lägenhet! 
25. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
26. Bästa barndomsminnet? Det står still. Jo men det roligaste var nog när vi var på camping där min farmor hade husvagn. Och vi skulle stå på händer, grejen var bara den att min syster hade klänning på sig, o hon hade glömt att ta på sig nåt under.. Jaja, ni fattar? =)
27. Varit i Afrika?  Never.
28. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nae faktist inte. Men stort tack för idén! Mohahah
29. Varit med om en bilolycka? Nej!
30. Favoritdag i veckan? Fredagen, sista dagen på jobbet, o första kvällen på helgen!
31. Favoritblomma? Röda rosor...
32. Favorit-snabbmatsrestaurant? MAX, överlägset!! Chili cheese, vitlöksdip! AHhhh Mumma!
33. Äger du en cykel? Nae, eller jo, jag & Jim e ju sambos, sambolagen ni vet. Jim har en cykel, så jag äger väl en halv!
34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Gina
35. Lägg-/sovdags? Alldeles för sent, kanske 1? 
36. Senaste personen du delade en middag med? Min darling!
37. Vad sysslar du med just nu? Svarar på dessa konstiga frågor. va tror du?
38. Favoritfärg? Har ingen direkt favorit. Alla färger är väl fina på nåt sätt..
39. Hur många tatueringar? 3

Kommentarer
Postat av: Jess

hahhaha, va du tvungen o säga just det minnet ! Du kunde ju skrivit att vi var små åtminstonde. Så folk inte tror de hände nyligen. hahahha

2009-02-16 @ 14:06:12
URL: http://jeezs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0