Jenga

Detta har jag hunnit med idag:

Bakat massor, piroger, bröd & muffins.

Gått en promenad med kusinen, dock inte så långt som vi tänkt. Svårt att bara promenera utan att ha något direkt mål ett gå till.

Skrivit kontrakt nu, så lägenheten är härmed såld! Känns rätt skönt faktis! Det är en snut som ska flytta in i våran lägenhet.

Nu ska jag dega i soffan, tro det eller ej, men det är rätt jobbigt att stå o baka en hel dag. I ärlighetens namn så är jag helt slut. Blir tidigt i säng för mig.

Imorgon ska jag promenera bort till mamma o vinka till henne. På fredag får vi troligen kolla lägenheten. Bryr mig ärligt talat inte hur den ser ut, den ligger centralt o hyran är ok. Trivs vi inte är det bara att söka annat. 

P.s Min hund vet fan inte hur man tuggar, nyss svalde hon ett halv grisöra, o la av en rap direkt efter. Kan ju säga att den lukta inte speciellt gott.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0