Jenga

Ännu en sånhär frågegrej..
Perfekt att fördriva tiden med..

Röker du?
  Japp
Snusar du? nae urk.
Skolkar du? ibland.
Gör du frukosten själv? jaa
Har du suttit i rätten? Jaa, det har ja
Har du slagit ner någon? nej!
Har du pussat någon av samma kön? ja
Har du varit på strippklubb? nej
Vad gör du när du blöder näsblod? Jag har aldrig blödit näsblod så vet inte va ja skulle göra.
När grät du senast? Längesen..
Vem kan du prata om allt med? Min älskling
Har du solglasögon? ja, när det e sommar såklart!
Skriv en mening på engelska - Baah
Vem pussade du senast? Candy
Vem kramade du senast? Candy
Vad är din högsta önskan just nu? ??
Vad heter din hårspray som du använder? använder inte hårspray
Vem gillar du? Min familj, hund & darling förstås
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? rutig, beige, vit, brun
Har du string på dig just nu? aa
Känner du någon som heter Niklas? nae , inte vad ja vet..
Har du bärbar data? ja
Är du blyg? ibland kanske
Vad tänker du på just nu? att jag har bråttom, slutar jobba om 4 minuter =) OH YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0