Jenga

Ni minns väl mitt förra jobb, där de betedde sig som skit?
Här kommer lite skvaller som jag har hört. HAHA intriger alltså!

Det var ju ett "familjeföretag" ägt ut av två familjer, den ena familjen hade 3 barn som alltid stod i vägen när man jobba, o förde ett jävla liv. Nu har mamman o pappan skiljt sig. 
Pappan som vi kan kalla "Steffe" började med att flörta med alla anställda små stackars tjejer, först tog de flesta de som ett skämt o så var det med det. Men efter ett tag så började den ena tjejen, som vi kan kalla "Molly" försvinna lite mer än vanligt, o slutade höra av sig till de andra. Och helst plötsligt får man reda på att den här "Molly" & "Steffe" har börjat träffas, han är närmare 40 och hon är långt ifrån 30. De började träffas redan innan skilsmässan trätt i kraft. "Steffes" ex-fru kom ner till jobbigt o nedvärdera Molly framför alla andra anställda, luder & slampa o allt vad hon fick höra. Efter ett tag bröt ex-frun ihop o kunde varken jobba eller äta. Steffe bestämde sig, efter mycket tjat från exfrun att de skulle "försöka igen" (enligt han själv, bara för att bevisa för henne att de inte funkar ihop) Molly bröt ihop o började supa som ett svin, hennes stora gamla ruttna älskare Steffe var tillbaka hos frun.. Vad skulle nu hända? Hon var ju "kääär"... 
Exfrun & Steffe bodde ihop i knappt 2 veckor, tills Steffe flyttade ut igen, o de båda insåg nu att de inte funkade tillsammans som par längre. Steffe flyttade typ in i Mollys etta som  nu städar efter honom o tvättar hans underkläder..
Exfrun (min förra chef, den subban.) har nu stängt kafét som jag jobbade på, de slutade med att hon varken hade personal, kunder eller pengar kvar.  Och heller inte lusten, hon grävde ner sig i sorgen o ingen har sett henne på månader. 

Är inte skadeglädjen den enda sanna? För jag tycker det är såå kul. Karma Baby karma..
OBS! ALLT ÄR SANT. förstå va sjukt ställe jag jobbat på?

Kommentarer
Postat av: sara

Du har blivit utmanad! kolla min blogg för att veta mer

2009-02-11 @ 14:41:08
URL: http://zattiem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0