Jenga

Fredagen den 13.e idag, o dagen började ju inte så värst bra! Vaknade upp med en jäkla migrän! =(
Men sen vände det, Prifab ringde o sa att lägenheten var våran, om vi ville ha den!
Köparen gick med på att flytta den siste mars, så nu blir det snabba puckar!

Nu ska vi strax iväg o hjälpa svärmor att flytta. Ikväll ska jag med kusinen till E-tuna, o kommer inte hem förrän sent i natt.

Jag ger mina aggressioner till Arbetsförmedlingen! De suger. Har ju börjat nån slags kurs för arbetslösa, där de sa att vi som har a-kassa har sååån tur, då vi sparar resterande a-kassedagar! Lät ju suveränt!
Men nu har jag fått jobb, 4 h om dagen, 5 dagar i veckan. Och enligt den första informationen jag fick så skulle man inte längre vara med i kursen om man får jobb, utan att man då ska jobba o börja med a-kassa igen om det inte är heltidsjobb. 
Så jag ringde för att få mer information, o NEJ, min a-kassa är ute ur världen, får inte börja stämpla igen. Och JA, jag ska fortfarande fortsätta kursen...? Väldigt lustigt, då svärmor luncha med ena chefen från kursen som sa motsattsen, o att de som håller i kurserna ofta brukar informera fel. JAG HATAR SVERIGE!

Så på torsdag är de gruppmöte med kursen, o jag tänker då inte vara trevlig mot kursledaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0