Jenga

HÄR KOMMER DEN!!

Jag har ju länge lovat er en för o efterbild på mig sen jag var o blev sminkad på model house.
Och nu har äntligen min älskling hjälpt mig att lägga in bilderna i datorn.
Nästan så att jag skämms över att lägga in denna bild. Så därför lägger jag in en "förebild" där jag sminkat mig själv, så som jag ser ut till vardags.

Så varsågoda!


FÖRE!
Såhär ser jag ut när jag får sminka mig själv, ni får ursäkta minen o att den är upponer.. 


EFTER!
Kan ni fatta att en utbildad make up-artist har gjort detta mot mig?
HAHAHA, visserligen gör ju inte minen o att bilden e tagen rakt framifrån det så mycket bättre.



Kommentarer
Postat av: sara

haha nae gumman så du ser ut! och de skulle vara proffs på smink? förlåt men du ser jäkligt mycket bättre ut när du sminkar dig själv! Puss

2009-02-16 @ 08:17:23
Postat av: tessan

Men Jenny. Har du gått o blivit polskhora :D Nej du ser betydligt mycket bättre utnär du får görat själv, kanske du ska söka jobb där!! Såg i nt att det var fler som var missnöjda med dom. Kram hej

2009-02-16 @ 09:03:47
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: nattis

men gu, måste säga att du är FAN så mycket finare i sminket när du får göra det själv. då vet jag att man inte ska gå dit. heh // natalie, vi träffades förra året hos robban och maja när du var barn vakt åt jossan. du vet jag som kasta sten på fönstret, fniss*

2009-08-11 @ 21:41:33
URL: http://verdeythuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0