Jenga

Idag är en sån där tröttdag. Vaknade upp vid 10 o kände att jag lätt skulle kunna sova flera timmar till. 
Men istället gick jag upp o började plocka o tvätta lite härhemma.

Igår blev det en långpromenad igen. Sen gick vi o kolla på lägenheten som vi ska flytta in i. Och vad lycklig jag blev, den var jättefräsch, känns inte som att vi byter ner oss så värst mycket iaf! Och ett stort badrum, så härligt!!
Förhoppningsvis blir det flytt redan sista mars. 

Jag har hittat den rätte för Candy, så förhoppningsvis blir det valpar nästa gång hon löper. Så underbart, sen får vi se hur hon reagerar på valparna efter 8 veckor, blir det en bra reaktion så behåller vi en liten pojke, och JA älskling, den döper vi till Simba :)

Nu blir det mys o tända ljus med voffsan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0