Jenga

Längesen man uppdaterade här. Ja, jag har legat sjuk, jäkla hosta! Idag blev det att ringa Vårdcentralen o få riktig hostmedicin, o ingen såndär receptfri. Testa de båda receptfria, ingen av dem hjälpte, o en av dom fick jag så ont i magen av att jag inte visste vart ja skulle ta vägen.
Denna, mollipect, som den heter, innehåller efedrin, (laglig substans för amfetamin) den e ingen rolig den heller. Går runt o känner mig påverkad hela tiden. Visserligen hjälper den mot hostan, slemmet & andningen. Men absolut inget jag kan ta innan jag går o lägger mig, då den gör mig pigg. BAD om att få nåt så jag slipper hosta om nätterna så jag kan sova. Bra jobbat att då skriva ut nåt som innehåller efedrin!!!! :@ Idioter! 

Idag har jag stått i köket klippt hela dagen, först gjorde jag smörgåstårta, en hel plåt & en liten form.  Och sen började jag med gräddtårtan.. =) Sen blev de att gå till affären för att köpa mer kaffebröd, då vi började räkna efter hur många vi blir imorgon, o kom fram till c:a 20. Hoppsan! Och alla kommer samtidigt.. Bra planering Jenny!

Ikväll blir det väl att dricka ett par öl, det är Jims firarhelg, så han som får bestämma =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0