Jenga

GÅ ALDRIG TILL MODELHOUSE!!!!!

Jag vann en tävling, o priset var att jag skulle få komma dit o bli sminkad och få ta en massa foton, o även behålla det bästa utav dom. Blev överlycklig, skulle ju självklart va kul att ha foton på sig själv som är tagna hos en utbildad fotograf..

Så idag 13.30 hade jag tid, fick ta med mig en vän. Så tog med mig syster. Först fick vi sitta i ett väntrum i c:a 30 minuter, sen fick vi komma in till "make up artisterna"  För det första så var dom inte ett dugg trevliga, (när jag va liten raka ja bort ögonbrynen, så idag har ja endast jättelite bryn, men brukar fylla i dom m penna) Och de skulle de självklart påpeka att det inte var snyggt. HALLÅ, jag vet!! De var snäsiga, o sa kanske 4 ord under hela sminkningen. OCH till råga på allt, när de var klara med mig & min syster så såg vi ut som två clowner! Jag skojar inte, ska under kvällen lägga upp en före o efter bild så ska ni få se "resultatet". Jag blev så pass missnöjd med min sminkning att jag gick därifrån. Ville inte vara me på kort där man ser ut som en jävla clown! I vanliga fall tar dom 500:- för EN bild, 1500 för FEM bilder. Dom är snordyra, o kan inte sminka o service är skiiit!

Gå o slösa era pengar någon annanstans istället. Ni kommer bli missnöjda!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med före och efter bild ?

2009-02-04 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0