Jenga

Det har hänt 2, nästan 3 nya saker sen sist.
1. Vi har nu bestämt oss för att sälja lägenheten, väldigt sorgligt, men vi känner att vi vill ha pengar över till resor osv innan det är dags för bebisar o sånt. Så det blir en hyresrätt tills vidare. Mäklaren var här idag o pratade lite, verkar som att det kommer att gå rätt fort. Han kommer hit redan på onsdag igen för att ta lite kort, så idag har vi rensat ut hela klädkammaren på skit som inte ska vara framme när de blir dags för visning. Den 15.e kommer lägenheten ut på Hemnet & den 20.e är det dags för första visningen. På Jims födelsedag alltså, men den får firas med bara han och jag på nån mysig restaurang istället för hemma med alla släktingar.
2. Jag har gjort min 3.e tatuering nu, kommer att lägga upp bild i framtiden när jag lärt mig denna dator.. en text på handleden där det står "Candy" som våran voffsa heter.
3. Jag är nu nästan nöjd med tatueringen på foten, då Oskar passade på att fixa till den lite också, men direkt efter jag gjorde texten så var jag inte såå sugen på att ligga där så länge till. Och en sak ska ni ha klart för er, foten gör så jäkla ont att tatuera, speciellt på ett ställe som är rätt svårt att förklara, men typ nån centimeter från knölen uppåt där det går in. Haha, så tål ni inte smärta, tatuera er inte där. Men handleden tyckte T.OM jag att det inte gjorde så ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0