Jenga

HATART!!
Självfallet vaknade man upp med halsont och snor i nosen, varför just idag, det är ju fredag för tusan! Och jag som ville ha kul ikväll!!
Känner mig så splittrad, ena sidan av mig vill ligga hemma framför en film, med världens största godispåse o mysa m voffsan! Den andra sidan vill snart börja häva några öl o sen följa med Jim & hans kompisar med flickvänner ut o ha kul!

Förskylningen har gått upp o ner hela dagen! Tänk om jag skippar o följa med ut, o ligger hemma i mina myskläder o helt plötsligt ångrar mig o blir panikuttråkad? Vad gör jag då lixom? 
Eller om jag följer med ut o blir superdålig ute, men inte ger mig för att jag ej vill gå hem själv, o stannar kvar till stängning för att jag känner mig tvungen!

Vad Göra?
Det lär ni väl få reda på imorgon, antingen får ni läsa att filmkvällen m hunden var jättelyckad o att jag är glad att ja stannade hemma. Eller så får ni veta HUR kul jag hade det ute o hur bra jag mår nu. Eller att filmkvällen var jätte uttråkad. Eller att jag ligger ännu mer sjuk för att ja följde me ut..
HAHA spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0