Jenga

one to goo!

Bra tider nu:
- Bara morgondagen kvar, sen börjar semestern! OOOH!
- Jag har fått nytt jobb, då min anställning här går ut den 21.e augusti, börjar på nya den 24.e augusti!
- Nästa söndag åker vi till Gotland!
- Snart flyttar vi äntligen!
- I jul blir det thailand!!!
- ( Ska även försöka hinna med att åka till Helsingborg nåt mer nu under sommaren, fyy fan vilken härlig stad!)

Om 5 minuter kommer baby o hämtar mig, tänkte tjata på honom om MAX-mat =) (eftersom han åker iväg en vecka, så kommer jag ändå typ inte äta nåt, så gäller att passa på o mumsa i sig en massa fett ;)

Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: samantha

gud vilken söt blogg du har ! =)

2009-07-09 @ 20:01:45
URL: http://ultimatablondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0