Jenga

I kväll bär de av mot Gotland, känner mig en aning stressad då min kära älskling inte kommit hem ifrån Öland ännu!!
Då han kommer så ska vi åka o handla, äta, packa & hinna sova, bra planering att komma så sent, typiskt killar!

Kommer ju inte fram till Gotland förrän 3 i natt, har inget boende, utan planerar att sova i tält, jag tänkte boka stuga i natt bara, men eftersom Jim inte är hemma, o de andra svarar inte på sin mobil så får det fan bli tält, sur kommer jag vara!
Just nu känns det inget kul alls, droppen vore ju om det regna på Gotland när vi kommer fram i natt, härligt att slå upp ett tält då! 

Allt är killarnas fel, det tänker inte långt!

Men vet att det kommer att bli bra i slutändan, bara just denna natt kommer vara ett helvete...
Men i morgon är det en ny dag, o då vaknar vi (förhoppningsvis) upp till bra väder, o drar ner till stranden, eller går en sväng i Visby..  Allt beror på vädret..



Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en fin kväll :D

Kram

2009-07-19 @ 19:29:45
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0