Jenga

En jävla massa öl, drinkar, vodka, pizza o hamburgare.
- Det är vad jag stoppat i mig under helgen!

En bra start på semestern iaf, har haft riktigt roligt under dom här dagarna, men idag mår man inte bra.
Har lovat att laga mat åt grabbarna idag, men de får fan åka o handla.

I fredag blev det först trädgården med Jim, där träffa vi kusin, så jag hängde på henne till Harrys, gick o la mig kl 5 på morgonen. 
Igår fick vi besök från Oslo & Stockholm, blev en låååång förfest hemma hos oss, den drog igång vid 5 ungefär o höll på till kl 12. Vi var väl säkert en 15 pers, o alla inklämda i vårat lilla kök. Det måste ha blivit sjukt mycket dricka, när jag vaknade var en liter vodka & 2 plattor öl slut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0