Jenga

Fyy så tråkigt allt är när älsklingen inte är hemma.
Har precis varit ute på trädgården en sväng med några killkompisar, o de söög.
Så nu är jag hemma, pratade precis med baby, han hade det bra iaf.

I morgon blir det grilla hos mammsen, o på lördag en öl med pappsen =) Vilken familjehelg.
På Söndag kommer ÄNTLIGEN min baby hem, då blir det mys hela dagen, o på kvällen blir det gotland, kommer bli såå mysigt! Hoppas bara att mormor piggnar till så man kan passa på att träffa henne när man e där..

Nu ska jag sova så det kan bli fredag, sen lördag o sist SÖNDAG!
Saknar han nåt så enormt just nu :(

Kommentarer
Postat av: vsna

ja läste din kommentar hos kellybiddle, och jag kan inte göra annat än och hålla med..



besökte hennes blogg för ca 1 år sen vardagligen ,flera gånger, nu går ja in en gång i veckan, om ja ens kommer ihåg de..

2009-07-18 @ 21:18:02
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0