Jenga

Det finns en vän, som vet allt om mig. Vi har gått igenom det mesta, upplevt en massa saker tillsammans..
Hon vet saker om mig som ingen annan vet. 
Det tog ett tag för mig att inse att hon är värdefull.

Har haft så många vänner som verkat vara äkta, men som sen har visat sitt rätta..
Den här vännen, hon har stått ut med mycket från min sida, men ändå har hon alltid funnits där för mig..
Hon har alltid ställt upp.

Jag hoppas att jag är en lika bra vän för henne som hon är för mig.

Vet att du är en flitig besökare här på bloggen, du ska veta att jag tänker på dig idag, o är säker på att allt kommer gå prima!

Tack för i lördags gumman, det måste vi göra om!!

Jag älskar min vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0