Jenga

Jag tycker att det är tragiskt att människor aldrig lyckas hitta sig själva.
De blir verkligen som de umgås, ändrar stil på kläderna, håret, personligheten..
Snacka om att man måste vara ritkigt klyvad som person att göra så..
Varför följa strömmen? Var dig själv, bara patetiskt att låtsas vara någon annan.

Sitter på jobbet o ugglar, har varit klara sen kl 18.30, men minst 2 måste stanna till kl 20, för att en fil kommer in 19.45 som ska kollas igenom innan man får gå hem. Det suger!
När jag väl kommer hem ska jag övertala baby om MAX-mat, om han inte har alltför mycket för sig, som han brukar...
Sen så hoppas jag på någon bra film, som jag tänker ladda hem, olagligt! Go Pirate! ; )

Jag är väldigt ilsk idag, trött på att jobba för ingenting! BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0