Jenga

Jordnötsringar och en massa killar i köket...

Så verkar min kväll se ut, Jim har en massa vänner här som sitter i köket o snackar skit. 
Candy & jag fick nog o gick in i vardagsrummet o öppnade en påse jordnötsringar..
När grabbarna grus har gått så ska jag & babe se någon film han hyrt..
Och jag bara längtar tills i morgon då jag är ledig o kan sooovaaa!

Min lilla farmor kommer hit i morgon o tvättar mina fönster..
Och så hörde jag att det skulle bli solsken o ganska varmt ute i helgen, så kanske försöker ordna så Candy får leka med Jims boss hund.
På söndag så blir det shoppingrunda, Jim & Mange ska iväg o leta saker till studion, o jag ska följa med som, jaa som..? Som rådgivare kanske? ÄH, Jag tycker bara det är roligt att shoppa o springa i affärer. 

Nästa vecka är det heltid igen. Och veckan efter det också, sen blir det nog bara 4 timmar om dagen igen, just nu känns de skönt, då man jobbat rätt mycket..

Nu ska jag kissa o sen lägga mig o pussa på min söta voffs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0