Jenga

Vilken syssla gör du varje dag? 

- Diskar & går ut med vovven

Vilken tid går du upp?
. typ halv9.

Vad är en typisk sommar för dig?
- Sena utekvällar, grilla, bada, sola o bara hade riktigt jävla bra!

Har du några resmål uppsatta inför sommaren?
- Det beror på, blir sommaren bra här i Sverige så stannar vi nog här, annars blir det en sista minuten nånstans.

Ditt främsta och fungerande skönhetstips?
- Tvätta ALLTID av dig sminket!

Vad har du för husdjur? Om inget, vad vill du ha?
- Hund

Sex eller Kärlek?
- Kärlek...

Finns det någn butik som du kan gå runt i flera timmar?
- IKEA

Om du fick vara butikschef, vilken butik skulle det bli och varför? 

- Butikschef? Det vill jag inte ens bli ju..

Vad tycker du är finast med kvinnokroppen respektive manskroppen?
- Ingen aning..

Är du politiskt insatt?
- NEJ!

Vilken sida från nätet beställer du mest ifrån?
- Brukar aldrig beställa från nätet..

Vilken land vill du bo i? Och varför?
. Jag trivs bra här i Svenneland

Hur fåfäng är du från skala ett till tio? 
- 6..?

Har du körkort? Isåf vad har du för bil? Om ingen, vad vill du ha?

-  Nae har inte fått tummen ur än.. Men när jag väl får det så ska jag ha en asful bil som Jim ska lacka i nån snygg färg.

Hur svarar du i telefonen? 
- Aaa Hallå!

Hur viktigt är sex för dig från skala ett till tio?
- Lätt en 10.a!

Har du skämts någon gång över vad du lyssnar på för musik?

- Nae, varför skulle nån göra det?

Har du någon favorit serie? Isåf vilken?
- Desperate Housewifes såklart!

Om du hade en dag kvar att leva, vad vill du göra denna dag? 
- Jag hade nog rånat en bank, hoppas fallskärm, bungy jump, umgåtts med min familj, min hund & min älskade.

Vilken disneyfigur skulle du vilja vara? 
- Öööh? 

Tänker du ofta på vad du stoppar i dig för kost?
- Jo, jag tänker alltid på det. Men stoppar i mig det mest iaf.

Vilken är din favorit glass? 
- GB´s Twister! MUMS!

Är du vig utav dig?
- Nae, inte ett dugg faktist.

Vilken accessoar är den viktigaste inför sommaren för dig? 
- Solbrillsen!

Röker du eller snusar?
- Jag röker. BLÄ! Jag vet att jag kommer sluta, frågan är bara när..?

Vad får du mest komplimanger för? 
- Mina ögon..

Om du blev tillfrågad att vara med i Lets Dance, vad skulle du ge för svar? 
- Jo, jag skulle nog lätt gå med på det!! Har alltid velat dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0