Jenga

Guuuud sån härlig dag alltså!
Har varit ute klippt hela dagen, o så fort jag klev innanför dörren här hemma så ringde Mia, så hon & bebis & vovven kom hit en sväng. Så Candy fick leka av sig lite. Nu är hon helt slut efter all promenad o allt bus.
Kan nu lämna henne ensam en stund med gott samvete =)

Redan Onsdag idag, jäklar vad veckorna springer iväg!
I helgen har jag fullt upp! Allt ska vara klart här hemma, så ska tvätta fönster, torka skåp, garderober. ALLT!
Flyttar ju helgen efter & jobbar heltid fram tills dess.
På fredag ska vi till pappa när jag slutat jobba o käka lite mat, på lördag blir det storstädning & söndag ska jag firas hos svärmor, med älsklngens släkt. Vilket betyder att jag kommer få paket, vet redan vad! - En massa presentkort från Resia, det är de enda jag önskat mig!
För här ska resas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0