Jenga

Sitter, i vanlig ordning, och räknar ner minuterna tills jag slutar.
Har varit klar med allt arbete alldeles för länge, så nu glor man bara ut i tomma intet o hoppas på att klockan kunde gå lite snabbare..

Ikväll blir det middag hemma hos pappa, o jag känner att magen börjar skrika lite nu. Gratäng m fläskfilé & sallad är det bestämt, o det är ju inte helt fel. Då jag & min pappa gör den godaste gratängen i världen. Sådäså!

Det är bara c.a 1 vecka kvar tills flyttlasset går, o jag längtar såå!

Ha en trevlig helg, för det tänker jag ha!
Förresten, glöm inte att vara ute så mycket som möjligt i morgon då solen kommer. För nästa vecka ska det tydligen bli kallt igen =(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul! Vart ska du flytta?

2009-03-20 @ 21:39:18
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0