Jenga

Det här är till dig älskling, ta åt dig av varenda ord:

Första gången jag såg dig, började jag drömma mig bort.
Det var dig jag ville ha...
Dig jag gick o tänkte på hela dagarna..
Från att jag träffade dig har varit den bästa tiden i mitt liv.
Kommer alltid att minnas den första kyssen:
Både du o jag var ganska blyga, visste inte om vi vågade,
men så satt vi där i din soffa, jag la mitt huvud mot din axel,
det tog ett tag, men till sist hände det, den bästa kyssen i mitt liv..
Både du o jag var ganska noga med att det inte skulle gå för fort fram,
vi båda visste vad vi ville, vi ville bli ett par.

Jag följde med till Skaras sommarland, 
minns att jag tyckte det var läskigt att visa sig i bikini,
vad skulle du tycka? =)
Vi var i poolen, den med en massa vågor,
du höll om mig sådär underbart, som bara du kan,
Vi gav varandra en varsin kyss,
o sen kom det en bajskorv flytandes.
HAHA, det var inte riktigt lika romantiskt.

Sen flyttade du till en ny lägenhet,
o du undrade om jag ville flytta in.
Självklart.. Då började vi att skapa
" vårat hem "
Vårat liv tillsammans, en framtid.

Vi har gått igenom så himla mycket,
men det har bara gjort oss starkare.
Efter att vi har tagit oss igenom varje tråkig sak,
har vi kommit varandra ännu närmare.
Hur det nu är möjligt?

Vi köpte en lägenhet,
tillsammans, du&jag.
Vi fortsatte vårat liv tillsammans,
underbart.
Jag tjatade om att jag ville ha en hund,
men du "är ingen djurvän"
tills du såg Candy,
du smalt lite där.. 
Så nu är vi en liten
"familj" 
Du, jag & Candy,

Sen förlovade vi oss i somras, 
o giftemål o familj får vänta,
men det kommer att hända.

Jag har det bästa livet..
Och det har jag oss att tacka för.
Du & jag, ett radarpar..

ALL MIN KÄRLEK TILL DIG!
ALLA MINNEN O FRAMTIDSPLANER, 
DOM LEVER JAG PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0