Jenga

Snodde den av Jolie =)

Du heter: 
Jenny
Smeknamn: Jenga
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vet inte...
Beroende av: Cigg, tyvärr.. Min babe & voffsan

vem behöver du mest just nu: 
. Jag har dom jag behöver..
Vad tror folk om dig? Att jag är dryg.. 

Stämmer det? joo, det gör nog det, ibland =)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, o min öppenhet.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Orkar inte kolla..

Var bor du? 
I centrala norrköping, flyttar ännu mer centralt på lördag.
Trivs du där: Jag trivs, o jag kommer nog att trivas ännu mer.
Sprit, cider, vin eller öl:
 Olika, ibland kan en öl smaka såå bra, o ibland inte.
Brukar du bli för full: Njaa, inte FÖR full, men full brukar man bli.
Har du haft sex idag: Nae
Nästa mål i ditt liv: Nya lägenheten & ett jobb jag trivs med. Sen är det bra!
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag ser på ishockey"
Brukar du komma i tid: beror på till vad, till viktiga saker så är jag alltid det, sånt jag prioriterar mindre kan ja gärna bli lite sen
När mår du bra: När solen skiner & familjen mår bra
Vad saknar du: Ett jobb att trivas med.
Hade du en bra kväll igår: Nae, usch, den va jobbig.
Favorit dryck på morgonen: Först o främst några glas vatten, sen mjöööölk!
Rakar du benen: Jaa, men jag sparar nu över vintern ;)
Är du blyg?  Det beror på..
Sysslar du med någon idrott: Nae du..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:   Absolut!
Har du spytt offentligt: Ja, en gång i 7.an, på den första konserten jag nånsin var på =)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pilla på snoppen
Är du nöjd med ditt liv: Jaa, verkligen!
Är du bortskämd: Jim skämmer nog bort mig en hel del jaa..
Vad är det värsta du vet? Tråkiga människor, som sitter hemma o tycker synd om sig själv..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Föööör mycket.
Vad behöver du just nu? säängen.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oprah, hon är en av de givmildaste o rikaste människorna jag hört talas om.
Vad använder du för shampoo? V05
Vad är det finaste du fått? ringen på mitt finger..
En speciell dag du minns: Dagen då Jim & jag träffades..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jim eller Pappa
Är det okej att gråta:  Klart att det är, man måste gråta ibland!
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lånen o sen ut o resa!
Bär du glasögon eller linser: Inget av det!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nae
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Väldigt varierande, nångång mellan 9-12
Har du piercing: Nae, hade i näsan men tröttna
Vill du gifta dig: Verkligen!!
Är du bra på att laga mat: Jag är grym på att laga mat!
Är du flygrädd: Nae
Hur vig är du: Inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten 
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!
Har du tandläkarskräck: Nae, men hade tydligen det när ja va liten, men glömde väl bort det =)
Är du morgon- eller kvällsmänniska. Inget av det..
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, faktist inte!
Röker du: Ja tyvärr.
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag promenerar varje dag, o tränar aldrig.
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg..

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0