Jenga

Den här flytten har fått mig att hata poliser ännu mer!!
Usch, snacka om att de utnyttjar sin "makt" , eller försöka duger..

I vilket fall så har flytten trots allt gått bättre än väntat.
Har nu kommit oss till rätta i nya lyan, o vi kommer nog att trivas som fisken i vattnet!

Nu sitter jag på jobbet, helt slut. känns ju att man varit i gång hela helgen + måndagen.

Skulle egentligen bara tala om att jag lever, men att bredbandshelvetet inte vill komma igång, så därför ni inte hört något ifrån mig.
Och så vill jag hälsa till släkten att vi firar mig på söndag, vid 15-tiden. PASSAR DET?

Kommentarer
Postat av: Camill

hej där! jätte fin blogg du har , spana gärna in camillaThunmats.blogg.se, där kan du hitta musik dagens outfits samt egna tankar och annat roligt



/ Camill

2009-04-02 @ 14:44:39
URL: http://camillathunmats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0