Jenga

Jag gillar inte detta!!!

Det är helg, hade en riktigt mysig kväll igår, jag är ledig o kunde sova ända till 10.30 utan att känna mig stressad..

MEN!!!
Så vaknar man upp till detta elände kallat "väder" , mina planer för dagen var ju att vara ute så mycket som möjligt så Candy blir nöjd o trött, skulle väl förmodlingen tagit en promenad till pappa o tbx.. 
Att vädret kan styra så jäkla mycket, det hatar jag!
Det blir en "inneochtyckasyndomsigsjälvocandydag" idag..
Älskling drog ju till Stockholm alldeles nyss, hoppas på att få hem han redan ikväll, men han visste inte om han kanske skulle stanna tills i morgon..

Ännu värre är att det redan är söndag i morgon, o då skulle de bli regn. Sen är det måndag o då börjar långveckan!!
Så man kan typ säga att min helg är över typ nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0