Jenga

Idag är jag trött.. 
Har hållt på o packat sen jag vaknade ungefär, träffat mamma & syster. Varit ute med hunden i över en timma..
Nu som först har jag tid att sätta mig ner, men bara för tillfället, för snart är det dags för jobb. Blir att ta cykeln idag så att det går lite snabbare.. Behöver då inte åka hemifrån förran 15.45 ca. Och så kommer jag hem snabbare i kväll!

Nu är flyttbil bokad till den 28.e, så det blir att packa varje dag den här veckan innan jobb!

Och kära släktingar som läser min blogg. Jag fyller ju snart år, men då det ser ut som kriget här hemma vill jag bli firad den 2-3.e april istället, då har vi flyttat o kommit oss till rätta! Ringer o meddelar er om det i veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0