Jenga

Eurovision. Ja vad ska man säga? I vanliga fall brukar jag aldrig titta på det, men ikväll fick det bli en ändring. 
Jag sov dåligt i natt, o har haft besök av pappa & syster hela dagen, när de gick så somna jag på soffan o vaknade vid 7.
Kände att jag inte kunde sitta hemma längre, utan det fick bli en promenad till faster, o där var Eurovision på, är det bara jag eller tycker alla att det inte var nån shlager alls i någon av låtarna? Norge har ju en underbar låt, men ändå ingen shlager..
Annars har jag inte mycket mer att säga om det, då jag inte är något vidare intresserad.

Planerna för kvällen var från början att jag skulle ut med en jobbarkompis, men jag kände helt enkelt inte för det..
Börjar känna mig gammal som hellre sitter hemma framför tv.n än är ute på krogen o ränner..
Men inget fel med det ju, mycket nyttigare o billigare =)

Mannen är i Norge för att fira deras nationaldag, haha, jo jag kanske ska till finland när de firar sin? ;)
Han har ju sina kompisar där borta, så det blir väl fest för hela slanten kan jag tänka mig, ville inte följa med o störa i deras grabbhelg .. Och faktist är det faktist jävligt skönt att vara ensam hemma ibland.. 

Nästa vecka jobbar jag 16-20 mån-ons, ledig tors, 12-20 fre, Härligt!!
Har bokat älskling för hela torsdagen, har fått något konstigt kärleks-sug, att vi ska till halvars o äta glass, kramas o hålla hand, äta lunch på någon uteservering, o ta med Candy o leka i någon park. Ni vet sånt som par gör <3
Det händer ju inte alltför ofta då min älskling är upptagen med så mycket annat. Så här gäller det att planera vet ni.. ;)

Pratade nyss med Jim, som sa att han trodde jag skulle trivas i Oslo, så det ska vi försöka planera in, en weekend i Oslo, under andra omständigheter än att festa med grabbarna!

Nu ska vi se vilket land som vinner denna eurovision, verkar som Norge. Sen blir det läggdags med öronproppar!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0