Jenga

Jäklar så sliten man är i kroppen, herregud..
Hjälpte faster att flytta häromdagen, o jag ska nog ALDRIG mer bära på något som väger mer än 10 kg.
Min rygg är helt pajj, kan inte göra vissa rörelser utan att jag mår illa av smärtan!

Vi håller på att kolla ny lägenhet åt oss, har kommit fram till att vi inte kan bo såhär, måste ha en balkong o 3 rum, minst.
Vi får helt enkelt inte plats, o jag längtar efter att kunna gå ut o sätta mig på balkongen som vi inte har..
Så det blir att leta nu under sommaren. Det absolut bästa vore ju en uteplats, en trädgård. Ahh!

Helgen har varit väldigt lugn, men än är den inte slut. Ska till parken med pappa o hans vovve om en stund,
njuta lite av vädret o bara  va..

I natt blev det öronproppar igen, jäkla liv på krogen mitt över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0