Jenga

Idag har jag suttit på loppis från 8-15, baaah!!
Hade ju lovat min lilla farmor o hålla henne sällskap o passade samtidigt på att bli av med lite av vårt skräp som bara ligger i källaren o samlar damm.
Och det gick bättre än väntat! Så vi kör i morgon igen.
Lär ju inte finnas något bättre sätt att rensa ut bland allt skräp o samtidigt få sig några lappar, det är det ju lätt värt!
Jag har ju också väldigt svårt att kasta saker: "Vet du hur mycket den kosta eller? den kan vi inte slänga"
"Den fick jag ju av ****, kan inte slänga den" Och ändå är det bara skit! Men folk köper fan allt! Skulle jag sälja mina begagnade underkläder så kan jag looooova att folk köper dom.
När jag kom hem från loppisen var jag heelt slut i skallen så la mig o somna några minuter, sen blev de pizza och nu verkar det bli öl.
Men ska jag vara ärlig så är jag jävligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0