Jenga

Idag är den en dålig dag, är alldeles för trött o bekväm för att göra något alls.
  • Skulle ha diskad
  • Skulle ha städat
  • Skulle ha bäddat rent
  • Skulle ha rensat ut i klädkammaren så jag kan börja måla snart
Men jag har bara tagit mig till Adecco, och gått en långpromenad med hunden, resten utav dagen har jag bara legat i soffan o latat mig. Har ju varit uppe med tuppen hela helgen, suttit på loppis till eftermiddagen o sen hem o tagit hand om allt som behövs.
Så för en gångs skull tänker jag inte ha dåligt samvete för att inte ha gjort något vettigt alls av dagen.
För en gångs skull känns det som att jag är värd det.
Hjärtat sitter i halsgropen.. Och har nog suttit där i över en vecka nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0