Jenga

Börjar förresten med mina nya piller idag. De som innehåller skitmycket vitaminer, BB5.
Jag ska äta 21st om dagen!! Och det är inga små piller utan stora kapslar. 7 på morgonen, 7 på förmiddagen & 7 på kvällen. Hoppas de funkar.. Detta är ju som sagt en hälsokost, alltså inget jag fått utskrivet från läkare.
På tal om läkare så ringde äntligen min hudläkare upp häromdagen, jag förklarade för henne att jag blivit laktosintollerant på senaste o att jag därför inte kan fortsätta kuren som hon skrivit u (den innehåller just laktos). Hon tyckte att jag gott kunde "stå ut i 6 månader" Men eftersom magen sväller o gör ont hela dagarna så tänker jag inte käka ett enda till. Hon föreslog Roaccutan istället, men det vägrar jag stoppa i mig, folk blir deprimerade, en har som sagt gjort självmord pga det. OCH så måste jag gå en gång i veckan o göra levervärden. Det låter ju lovande? Tjatade om en operation, men fick inget rakt svar. Men nu ber vi till denna hälsosamma mirakelkur!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0