Jenga

Jag känner mig inte alls sjuk längre, var nog bara en liten svacka! Det gillas. Att jag inte är sjuk alltså.
Har pumpat musik här hemma samtidigt som jag lagat spaghetti & köttfärsås, och när den var uppäten tog jag med mig hembakad rulltårta o knalla bort till Johan & Emma o deras sötnosar.
Candy skrämde skiten ur kaninen medans jag var upptagen med att jaga Kira, mysa med Leon och slå Johan i Nintendo Wii. En härlig dag!
I morgon ska jag vara hos Oskar på House Of Pain kl. 11, spännande. 
Ska nog boka en till tid innan jag går därifrån. 
För nu när jag fattat att det inte gör så ont och att man inte behöver sluta andas o svimma så vill jag bara ha fler.
Det är inte skönt, utan en upplevelse. Häftigt. Svårt att förklara..
Efter det ska jag o syrran sola lite solarium, är fan lika blek som vårt soffbord, och det är krit-vitt =(
Och jaa, det är lugnt o sola efter man tatuerat sig. Beror på storlek osv!

Kommentarer
Postat av: Jess

men din dumma! Du vill bara ha kira o leon för dig själv. haha, ta med mig nästa gång du ska dit istället :)

2009-10-21 @ 22:20:14
URL: http://jezss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha :) Ja, jag vill ha dom för mig själv. Kanske kan gå förbi en sväng idag.

2009-10-22 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0