Jenga

Har bunkrat upp med godis, läsk & popcorn, för kl 19.30 börjar bloggawards! Det är bara jag o min bebis (Candy) hemma ikväll. Jim fick nån idé o är på väg till Motala för o festa med grabbarna, det behöver han ha! Likaså som jag också behöver vara för mig själv ibland. Det blir nog en tidig kväll för mig, är helt sjukt bakis efter alla drinkar det bjöds på igår. Och gårdagen var perfekt, det som såg ut o bli en tråkig kväll blev underbar. Vi var ju på klubben där Jim målat, det var pokerturnering, men Jim o Jag stod mest i baren o drack drinkar efter drinkar. Har hittat en ny favoritdrink: Jäger m redbull & citron, yammi! Men som sagt... Idag är jag bakis, men har trots det, varit på promenad i skogen med älskling & Candy, o bara legat o myst med min underbara älskling. - Jag är lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0