Jenga

Vi har verkligen "hittat hem", det här området där vi bor är ju helt underbart, nära till skog, gångavstånd till city, grönområden o parker i närheten o lägenheten är ju perfekt för oss. Härifrån flyttar vi inte på många år.. Jag trivs så himla mycket, lugnt o skönt. Har ALDRIG känt mig såhär hemma som jag gör här. Det är här vi ska bygga våran framtid, det är här vi ska skapa våra minnen. Här våra barn ska växa upp. Ibland känns livet lite mer underbart än vad det gör i vanliga fall, o idag är en sån dag. Alldeles underbar.. Hela morgonen o förmiddagen idag har tillbringats i säng o i soffa, framför tv med mannen jag älskar mest o våran helt underbara hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0