Jenga

Det blev lite mycket på en gång här, nu har ytterligare ett företag hört av sig, så i morgon har jag två intervjuer o på torsdag har jag ytterligare en. Det värsta är att jag har ingen aning om var alla intyg från gamla jobb är? Och heller inte var betyget från folkhögskolan tagit vägen? Ni som vet kan väl höra av er till mig? =) Har sprungit runt här som en tok, varvat mellan o laga mat o leta papper, har en liten aning om att de kan finnas i röran i källaren någonstans. Men kan inte lämna maten i ugnen o springa dit heller. Så älskling lova o hjälpa mig med det sen. Så nu håller vi 3 tummar!! Och äger ni inte 3 stycken, får ni låna en av nån. För nu jävlar ska det jobbas!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0