Jenga

GAAAAH! Jag klättrar på väggarna här hemma! Vad f*n ska jag göra? Trodde ärligt talat att det vore härligt att vara arbetslös o bara ta det lugnt. Men det dödar mig, jag orkar inte mer alltså!
Jag har:
  • Anmält mig på ett 10-tal bemanningsföretag
  • Kollat platsbanken flera ggr om dagen
  • Ringt runt till olika företag
  • Mailat cv till alla företag jag hittat som söker folk
  • Pratat med kontakter
Vad fan ska ja nu göra??? Det här går fan inte, jag går upp innan kl 8 varje vardag, just för att inte hamna i ett dåligt mönster o sova bort dagarna. Och vad gör jag sen? Jo sätter mig o letar jobb, promenerar med hunden o glor på tv. Sen när klockan börjar närma sig 4 så lagar jag mat, o när Jim kommer hem äter vi, ser på tv, lägger oss o sover. Och så samma visa om & om igen. Vilket liv va?
Just idag är det extra jobbigt, det brukar det vara varje måndag... 
Går runt med en klump i magen, panik, hur länge ska det vara såhär?
JAG VILL INTE MER... Detta förstör inte bara för mig, utan även för Jim, som får stå ut med en sur flickvän ca 5 dagar i veckan...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0