Jenga

Nu är vi hemma hos oss igen, känns så skönt! Ser fram emot att vakna upp i min egen säng i morgon.
Skulle ju egentligen varit kvar hos mamma tills på torsdag, då de kommer hem, MEN lillasyster har blivit sjuk, och vi vågade inte riskera att bli smittade om det vore influensan som är på G kanske.
Så vi tog vårt pick o pack, våran Candy, o deras lilla Peppi o åkte hem.
Underbart att sitta i sin egen soffa, se på våran egen tv, i VÅRAT hem, har saknat det lite faktist.
Så i morgon blir det en massa lek i parken, stackars Candy har inte fått leka av sig mycket alls på hela veckan, tänkte också försöka gå en sväng i skogen.
Det är inte så att jag lämnar lillasyster i sticket när hon ligger hemma o är sjuker, utan jag ska åka dit varje dag o lämna lite mat åt henne. Stackars!

Nu vill jag ha hem min älskling, vi skulle haft myskväll, eller mys hela dagen var det prat om, jag har sett han i en timma under hela dagen... Typiskt killar!
Dom är nog "bättre" än oss tjejer på att ta saker för givet.
Läste en väldigt sorglig blogg förut, hennes man (23 år gammal) har nyligen gått bort i cancer, 2 månader innan födde hon deras första barn. Man kan följa henne dag för dag under hela sjukdomen, en dag hade han mått riktigt dåligt och hon hade då frågat: "Älskling, tror du att du kommer att gå bort snart?"
Varpå han hade börjat gråta o svarat: "Jaa, jag tror det..."
På kvällen somnade han in..
- Allting kan hända, vare sig du är 20 år eller 60, ta vara på varandra, njut av varenda sekund ni har tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0