Jenga

Dom där jäkla gubbarna som skulle komma o fixa rören kom vid 8.30, de tittade lite o pratade med varandra, TROLIGEN skulle de inte behöva göra något. De skulle ut o ringa fastighetsskötaren. Då antar man ju att de kommer tillbaka med vidare information, så man kan lägga in allt i klädkammaren igen, som nu står/ligger överallt i lägenheten. Men klockan är nu över 15 o de har fortfarande inte hört av sig om hur det blir? Detta skulle fixas idag mellan 7-17..? Så jag ringde kontoret för att få information, men inte fick man någon där: "De hör nog av sig när de vet hur dom ska göra, så låt det vara som det är tills dess" (?)
Så nu har vi ett stort jäkla hål i väggen i klädkammaren så vi ser ner till grannens badrum.. Och så får vi besök ifrån Norge i morgon, då vill man ju ha det en aning städat.

Jag skrev ju innan att jag inte har några planer alls idag, men det var en lögn det.
- Jag ska iväg o tatuera mig, ingen ny, utan bara fylla i en av dom jag har, o försöka komma på något mer att tatuera. För nu e jag fast i skiten (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0